Monday, November 21, 2011

layan~

assalamualaikum

sempena cuti aku kali nie, sebenarnya terlalu banyak benda yang aku dah plan. tapi disebabkan beberapa masalah yang datang tanpa diundang, plan terpaksa ditukar. bukan sahaja ditukar tapi dihapuskan. aku ulang, DIHAPUSKAN! aigoooo!! tapi takpe takpe takpe. best hape? okay takde la best sangat tapi so far aku boleh je hidup macam orang biasa! ecewahhh, memang kau tu orang luar biasa sebelum ni kan?huh..


aku duduk rumah nie takde la kerja lain. korea stuff lah! ape lagi... hehehe.. sekarang tengah mabuk dengan cerita City Hunter. aku excited nak tengok cerita nie mula-mula bukan sebab ape pun, just sebab ade Lee Min Ho berlakon. tapi bila dah tengok beberapa episod, layan jugak laa kan. macam yang aku penah cakap sebelum nie, korean movie ke drama ke, hape ke.. semuanya suka buat orang jadi gila bayang. kadang- kadang tu, rasa macam naik belon gas dah!taw taw je dah ada kat atas awan duk makan tutti frutti dengan goku! punya la tinggi angan-angan. cheese betul! =D



haaa.. betul tuh! aku sokong 110 peratus dengan quotation nih! hehehe. okay guys..see you again! bobyeee!!

notakaki :: semalam seorang membe dah selamat jadi laki orang. haihhh, muda muda lagi dah berumahtangge. berani betul ambil risiko..hihi..papepun, i wish you d best lah! chaiyok chaiyok! semoga kekal hingga ke akhir hayat..amin~

4 comments:

syafiqah zulkifli said...

aku tgh layan secret garden..
next is city hunter..hehe

izzatizamburi :) said...

haha terbalek plak ngn aku..aku layan city hunter dlu sbb hari tu tgk secret garden 1 episod dh ngntok..lgpun,,hero dy xbape nk minat la..lee min ho lagi attractive..hahaha :)

missleana said...

aku ngah tgk winter sonata.
.
.
.
ok, jgn kata aku ketinggalan, aku baru nak minat tgk korea, pok lehin aku suh tgk winter sonata... hahaha..layanzz..

izzatizamburi :) said...

hikhikhik!!!
takpe na..papepun welcome to the club!huhu :D
erm tapi kan, aku pun xtgk lg winter sonata..ckin kata cte slow..hehehe