Wednesday, November 02, 2011

my last day of 19th ! sighhhhh~


assalamualaikum

yeah yeah so guys this is really my veghiiiii last day of 19th! ohmyyyyyyy macam tak caye dat i'm turning 20 esok! what a day !

i'm so excited but a lil bit frust i must say ! saya dah meningkat umur dan tak boleh jadi budak budak lagi dan hell yeahhhh semakin dekat dengan kematian!  
*akhirat jangan lupa!*

and for your information whoever who is reading this entry now, malam tadi my para peminat telah mengadakan suprise birthdayy party in advanced! oh yeah i'm sooo touched yet so felt like  
kurang asem punya korangggg!!!
buat pertama kalinya para peminat saya sangat kurang sopan malam tadi. 
pergi mandikan aku dengan air sampah, CISSS betul ! gali punya gali, secret recipe telah bukan secret lagi.

sisa maggi beserta kuah, kepok lekor masam berpakej sambal, teh susu basi, kicap expired yang dah berbuih!

haaa memang terbaik lah kan. perfume aku laa yang paling mahal malam tadi. CISSSS lagi sekali!haha.
tapi disebabkan aku tak puas hati  terkena sorang, telah aku berikan kepuasan yang sama buat para peminat!hahaha. jadilah acara membusukkan diri secara beramai- ramai malam tadi! siap ada yang terkena mandi air rendaman sotong cina dan balance air mop aunty cleaner lagi ! yeahhh PUAS HATI sangat ! ghahahahahaha! gelak jahat.

setelah keadaan terkawal, peminat pun dah tenang, masuk acara kedua iaitu acara makan makan. ohmyyyyy cake dan pizza! 

thankyou :')

thankyou :')


haihhh susahsusah jee korang nih. tapi aku sangat happy malam tadi ! thanks a loadsss my dearss dearsss yang best sekalian ! sebab korang laa aku mampu tersenyum setiap hari! pengganti family yang sangat sangat berharga bagi aku ! love u ollsssssss ! :)

2 comments:

Lyn Zulfa said...

haihhh apa stong2 niii.eeiii geli2.... memang malang arr.. sumpah aku xkan lupa! haha. kuang ajaq!!!!!

izzatizamburi :) said...

haha yg geli tu laa yg dapat penangan sotong cina tuuuu...kui3!! ;)

best moment evahh! ;)