Wednesday, November 23, 2011

saya dah agak dah! ngeh ngeh ngeh~


assalamualaikum

macam yang aku cakap kat entry yang lepas tentang kemenangan Malaysia masa lawan Indonesia hari tu. hari ni bila Malaysia kalah 0-2 dengan Syria, masing masing letak status penyedap hati kat facebook. hikhikhik..kelakar betul laa. macam ada sorang membe nie..

typo * mlm ni *


ayat aku pulak? macam biasa la kan. takde la rasa down sangat. 
" menang kalah adat pertandingan kot. chill sudah :) "
tapi aku macam pasti je. mesti ada warga Indonesia yang tengah gelakkan kita! 
haishhh, takmo takmo takmo..takmo nakal nakal..emak marah kan..huhuhu :D


ada sorang membe aku ni pulak, aku setuju 100 peratus dengan status yang dia letak kat facebook tadi.


SERIOUSLY. jadi individu yang menjadi harapan orang ramai bukan mudah. kadangkadang kita dah letak sepenuh effort kita tapi dah kalau rezeki takde nak buat macam mana kan? so kita yang penyokong nie patutnya kena la faham situasi dorang. jangan maen sedap hati je cakap dorang nie macam macam. 
okay ?


notakaki ::: ahad nie Malaysia lawan Bahrain pulak. sila la terpacak depan tv bagi support :D
Malaysia Boleh!!


2 comments:

cherytaku!! said...

die pon nk jgak NGEH NGEH NGEH,,,hahaa

izzatizamburi :) said...

WHAT!!? hello sorry sikit~