Monday, December 05, 2011

agak agak ape ?







.assalamualaikum.


agak agak ape ? ape yang aku cuba sampaikan entry kali ni ?
hihi aku nak sampaikan yang akuuuuuuuuuuuuu .. yang akuuuuuuuuuuuu ..
yang akuuuuuuuuu .. nak bertunang! 




haa terkejut tak ? 
okay kalau tak terkejut pun, tolong lah buat buat terkejut !
okay sekali lagi .





hihi aku nak sampaikan yang akuuuuuuuuuuuuu .. yang akuuuuuuuuuuuu ..
yang akuuuuuuuuu .. nak bertunang! 


haa terkejut tak ?
what ? gila terkejut ?! okay relax relax relax.
aku cuba cerita satu persatu .
aku pun sebenarnya tak sangka seawal ni aku akan menjadi tunangan orang .
ceritanya macam ni , di suatu petang yang damai , telah datang sepasang suami isteri ke rumah aku .
aku layan macam biasa . mereka pulak tersenyum senyum .

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

kenal tak maksud SEMBANG KENCANG ? 
kalau nak tahu , apa yang aku tengah buat ni la sembang kencang namanya !
haha ! sorry aku TERmenipu =.="
alamak , kena mengaku cepat nih ! kalau tak nanti melepas . 
okay lets clean it out :D

TAK TAK TAK . SAYA BELUM NAK JADI TUNANGAN ORANG LAGI . ITU SEMUA CERITA AUTA BELAKA .

sebenarnya nak bagitahu satu benda je . 
tadi petang pergi tengok cerita yang sedang hangat di pasaran . 
guess what ? heyyy pasti lah cerita ini ! 


OMBAK RINDU YAWWWW !


orang nak tengok aku pun nak tengok jugak ! bengkek babe , 
kat HOME facebook aku penuh orang cakap pasal cerita Ombak Rindu . 


alamaksss! 

lepas dah tengok cerita nie 
i was likeee '' ape yang best sangat meyhh ? nape aku tak nanges gila gila meyhh ?  ''
biasa jela cerita ni , tapi yang luar biasanya sebab ada Aaron Aziz dan Lisa Surihani . 
and Maya Karin ! ohmyyy ... she did a veghiii good job ! i loikeeee :D

ehem , itu semua pandangan aku laa . tak puas hati , tolong jangan cakap ngan aku . nanti aku sakit hati dengan kau . kau nak ? hehe peace ! XD

notakaki ::: aku ni takde lah gatai meghelaa sangat nak tunang awai .. aku sedar aku masih student :D

No comments: