Wednesday, December 21, 2011

OMAK EII YANG ROSAK . patut pun ~



assalamualaikum

okay entry lepas dah salah tafsiran rupanya. ingatkan itu kali terakhir aku tengok desktop tuh , rupanya belum hayat lagi nak bertukar wajah . sebab ape sedih ?


sebab masalah yang lagi besar yang menimpa laptop ak rupanya . hari tu laptop rumah rosak . tak boleh on jugak . tapi lepas puan ibu hantar servis , lepas format balek , laptop tu okay je .

aku ingat laptop aku pun macam gitu lah caranya . rupanya .. haihhh sedih weh !

MOTHERBOARD rosak katenye . menatang hape entah motherboard ni . aku ade lah pernah dengar gak kawan kawan aku cakap pasal motherboard nih . tapi tak tahu laa ape function nye. tapi memandangkan ade perkataan 'mother' kat situ , aku macam biase mendefinisikan benda alah tu mengikut teori aku . dah nama pun mother , mesty la benda yang paling utama kan ? 
alaa macam kutu jugak . selalu aku dengar budak budak yang ade kutu tu , orang kata kalau jumpe ibu kutu nye , nanti takde dah lah kutu tu . errrkk bagi contoh kutu pulak kan ? gila tak senonoh . haha .





so malas nak cite lebih lebih . sape nak sponsor aku laptop , macam biase boleh introduce diri . haha . alamatnye next year lah aku betulkan laptop tu . rm400 babe ! mane nak cekau ??! huhhhhhhh .


No comments: