Monday, December 19, 2011

sukanya bila dia ceria ! ;)


cewah promote iklan pampers lah pulak kan ?

assalamualaikum .

dah lama tak pegang laptop sendiri secara tak langsung menjadikan aku takde mood nak berblogging . entah kenapa entah laptop aku tuh . bila on , mula la nak meragam . kalau pukul 10 pagi aku on , nanti pukul 2 petang lah alamatnye aku boleh guna . tu kalau dia tak meragam sangat . kalau time dia meragam sangat tuh , penah sampai pukul 5 petang baru boleh guna . lagi teruk , sampai malam aku tunggu tak on on ! haishhh .

mase first time jadik camtu , aku rujuk kat pakar IT kononnyeee . tup tup tak tau jugak . terpaksa lah mintak bantuan kecemasan kat abang kecik . hah , digodeknya sampai berasap hiperbola laptop aku . 
katanya ... ape tuh namanya ? ram ? hah ram lah kot . bukan RAMLAH RAM!  katanya ram longgar . abang kecik ajar aku sikit sikit cara nak betulkan . bukak sane bukak sini . professor sangaaaat aku rasa masa tuh ! HAHA .

tapi makin lama macam makin melampau je . mula mula tu ambik masa dalam 5 minit je nak on . pastu 10 minit , pastu setengah jam . sampai lah sekarang ? jahanam lah benda tuh tak lama lagi . looking forward to buy a new laptop . anyone , please sponsor me ? :D

tunggu dapat elaun lah nampaknye =,=

link post title dengan entry ? ahh ! kaitkanlah sendiri . takkan tak tahu ?

maksudnya , tolong lah bagi balik keceriaan aku bersama laptop ku ! muahahaha !

sape sape yang reti pasal laptop , boleh lah introduce kan diri . 



No comments: