Friday, January 13, 2012

Salam 2012 ! erkkk, tak terlambat kan ? =,=


assalamualaikum awak, assalamualaikum kamu, assalamualaikum adik, assalamualaikum abang, assalamualaikum kakak, assalamualaikum makcik pakcik bakal mertua sahabat handai jiran tetangga penghulu kampung, assalamualaikum semua lah senang ! fuuhh siap !!

punya lah semangat aku nak berblogging untuk yang pertama kalinya pada tahun 2012 ! haaa, maksudnye ape tuh ? rumah sewa gua dah pasang streamyx babe ! memang lebam lah gua nak berfacebook malam nih . tapi malangnya tu semua hanya angan-angan sebab kejap lagi , mata gua memang dah mintak untuk ditutup . dush dush ! pergi pasar malam naik motor redah hujan kot tadi. balik rumah pulak rasa macam nak jimat air. memang terbaek lah jawabnye kalau esok dapat 'habuan' . dah la antibody aku ni gred A- . haish , cari masalah .

so, Selamat Tahun Baru 2012 kepada semua. dah terlambat ke ? belum lagi kot . selagi tak habis bulan Januari , maksudnya masih tahun baru . tapi kan, burger prosperity mcD gua tak bedal lagi , agak agak camne tuh ? pergh gila tak bermakna lah konon tahun baru gua tanpa prosperity burger ? ceit, blah la ! 

seperti biasa, semester baru (sem 3) pastinya gua sematkan dengan azam baru . kehkehkeh . 
azam tetap azam, pelaksanaan belakang kira :P
gua dah dapat result semester 2. alhamdulillah ada peningkatan tapi nak dapatkan 3.75 dan melayakkan diri mendapat anugerah pengarah belum tercapai . takpe . sem ni, insyaallah . jeles babe tengok geng naek pentas . tapi yang syoknye pointer kali ni sama dengan cik syida kitewww ! elok sangat. buat semua benda sesame masa nak dekat dekat exam hari tu , result pun nak same. pon boleh !!! :)

ape lagi ek nak cakap ? erm . emphh pasal rumah sewa ? just nice . maklum lah, rumah ni dulu homestay . mestilah cantik . gambar macam malas nak upload lagi . tunggu lah bila bila kalau rajin . 

mata dah terkulai layu ni . dah boleh stop kot . assalamualaikum .


No comments: