Saturday, February 25, 2012

besarnya dugaan ...





assalamualaikum..


entry kali ni aku na bagitahu tentang


BESARNYAAA DUGAAN .. HIDUP DI RUMAH SEWA !!


ohmyyyyy! seriously banyak dugaan! lagi lagi bab nak menDIETkan diri! FAIL! hari sekolah takpe lagi,,boleh tahan la jugak. bila penat penat, makan pun boleh buat nampak tak nampak je. mai time cuti hujung minggu ??


tudiaaaa!! dapat pulak housemates yang senantiasa rajin untuk memasak. memang terbaek lahh kan? jawapannya, berat akan meningkat bukan dalam masa dua hari cuti. entah entah lepas abih lunch berat naek 2 kilo! amekkauuuu!!


menu hari ni ialah MASAK LEMAK CILI API SIPUT PAIP !
haha netah betol ke tak aku letak nama menu tuh. hehehe. asalkan paham sudahhhh :)
so bila lauk ni tak digabungkan dengan nasi, memang takde LIFE la waktu makan tu kan? apakan dayaaa akan ku sentuh nasi juaa buat kali yang ke entah berapa selepas nak berdiet kononnyaaaa..kui3


haish, susahnya nak diet tanpa nasik nih !


Kbye! :D

No comments: