Thursday, April 05, 2012

assignments fever =,= sigh~

assalamualaikum

" Bahawa sesungguhnya saya berjanji dan bersetia dengan sedaya upaya saya untuk menunaikan kewajipan kepada tuhan, raja dan negara saya, Malaysia, menolong orang setiap masa dan mematuhi undang- undang pandu puteri "

motif sekarang ? okay itu persetiaan pandu puteri. take note ahli pandu puteri Malaysia. perghh, kalau Datin Rosmah baca entry aku yang ni, mesti dia bangga dengan aku. hikhikhik >,< 

sesungguhnya bukan itu yang aku nak sampaikan. perkara yang sebetul betul dan betulnya yang aku nak sampaikan ialah ...

dot dot dot 

AKU DAH SEMAKIN BOSAN DAN KURANG BERSEMANGAT NAK MENGHADAP ASSIGNMENTS KAT SINI ! SESUNGGUHNYA KEPALA OTAKKU INI SUDAH SEMAKIN PENAT DENGAN BENDA INI SEMUA! HAIHHHHH~

tak sabar nak tunggu minggu depan. takde lagi assignment nak kena settle. tapi kena study untuk exam pulak kan? tapi takpela asalkan bukan assignment! aku dah penat! serius penat! @_@ juling aku macam nih.


2 comments:

Anonymous said...

chaiyok2 miss ozie...
all d best...:)

izzatizamburi :) said...

thx cik anon! ;)