Thursday, May 31, 2012

aku benci orang yang tak pegang pada janji !

dulu masa kau perlukan aku, aku punya berusaha tak nak buat kau down!
sekarang bila kau dah ada kat atas, kau tinggalkan aku terkontang-kanting macam orang bodoh!


dulu punya janji manis, semua benda nak buat bersama.
dalam diam rupanya kau jalan sorang diri. ada kau tanya aku ?
HARAMMM.


aku tak tahu kenapa tapi aku jadi benci dengan perangai kau!


*aku sangat emosi sekarang.tolong maafkan aku sebab mengeluarkan kata kata kesat macam nie :(

4 comments:

missleana said...

sabar ye my fren... :)

hidup ibarat roda...

izzatizamburi :) said...

yess truly agree missleana..

semoga allah bg dy petunjuk supaya laenkali pegang pd janji..huhu :(

Miss sYiDa said...

awak..sy ke??huurrrmmm

izzatizamburi :) said...

xpayah nk over2... :D