Friday, October 05, 2012

pinjam penyapu sawang sat boleh dak? :P

hai assalamualaikum salam sejahtera salam satu Malaysia salam perpaduan ;) almost sebulan lebih aku x update blog nie kan?smpai blogger.com dah tuka homepage pun aku tak tahu. haha kesian gila. tapi best gak yang baru nie, space nak tulis besar sikit compared dengan yang lama, kecik te'ot je. okay okay, nak tahu kenapa aku tetiba rasa nak update blog? sebab ade klasmet aku yang sorang nie, tetiba ingatkan aku balik yang aku rupenye ade blog!mwahahaha. pak chad name dia. suke mengata aku cakap aku gemok! ouh, perkembangan terbaru, memang aku makin 'bersemangat waja perkasa' pun sekarang nie. tah kenapa cepat je naik berat, metabolisme rendah kot. *dan2 aku salahkn metabolisme kan?haha* okay it's not that yang aku nak highlight kat entry kali nie. sebenarnya tujuan utama aku just nak update ape yang aku buat sepanjang september lepas sampai x sempat lah nk up entrybaru. YB sangaaaat!hahaha. tapi masalah utama sekarang, aku dah lupa. so kita cakap pasal benda lain jela eh? haha xde motif btol =__=" pasal ape eh? haaa pasal berat badan pun best jugak!aku tahu kalau pak chad baca nie dia mesty tengah syok!sila la syok byk2..aku perasan gak sejak belakangan ni, aku nie makin tuttttttttttt!ahaha!bukan sorang yang tegur, berorang-orang! eh, sejak bila kau ade nie?sambil pegang lemak aku, kureng btol. ozie, dia cakap kau makin tembam. fine....yang paling tak boleh blahh ade yang tanya. ozie, baby sihat?mwahahaha, aku layankan aje ;) okay aku tak pregnant eh, tu memang cara kawan2 aku bergurau senda ngan aku, kang tak pasal ada yang bagi hadiah set baju baby kat aku.wkwkwkkwkwkwk :DD kesimpulannya, maybe aku tengah happy kot. alhamdulillah sementara boleh happy,jangan sekat. nanti Allah tarik nikmat tu kan dah menyesal. nak kurus ke tak? mesti la nak. tengah cube slow slow la konon. tapi nak buat cemana, aku nie turun bukan main payah, naik semudah ABC! so people out there, jangan expect orang lain macam kita k. lagi lagi dealer produk kurus segala bagai tu, kau takde kat tempat aku, so jangan nak pandai pandai cakap aku tak usaha, haaa kan dah emotional?hahahahhaahaha! okay lah, merepek tak tahuan hala dah nie. aku mintak diri dulu. assalamualaikum daun keladi, esok esok jum, kite jumpa lagi. haha, pntun dua kerat yang FAIL! okbye! :DD

No comments: