Tuesday, November 20, 2012

desperately looking for friends! HAHA noob.


rasa macam nak menangis sebab terrrrrrrrrrrlalu bosan!
cuti yang paling membosankan.
adik kecik pergi berjimba dekat rumah sedara kat kl.
adik besar tengah berperang dengan SPM.
puan ibu sibuk dengan hal sekolah.
aku?
setiap pagi bangun dah takde orang kat rumah.
sampaaaaaaaaaaaai ke petang.
malam boleh buat ape sangat?
tv? Boriiiing~
aku boleh gila kalau berterusan macam ni.

GILA tahu?
kalau poket penuh, dah lama aku travel.
tediiiia!
KALAU yang tah bila bila boleh dapat.


baik duduk kat Jitra je.
keje kat sane, cukup bulan boleh gak aku tukar handphone lagi!
ni x, duduk tercongok kat umah nie.

-what-a-life-

cepat la disember!nak gi family day and get a life.

=______________________=

No comments: