Wednesday, October 29, 2014

The Judgement Day of my life after 5 years ^_^

Tomorrow.

30th October 2014, Thursday.

Is the day where i will be judged by them.

who is the real me after 5 years.
what will i give to my future.
where am i after this.
when will i start my role.
and lastly..
how master am i being the one called..a teacher!insyaallah..

Hope everything will be going smoothly and i manage to answer all the 'bombs' came out from them.

Go Go Chaiyok Izzati! you can do it! you are the best! chase for it!

May Allah ease my journey.

Sunday, October 19, 2014

Majlis Meraikan Pensyarah ;)

Petang tadi punya cerita.
Pejam celik pejam celik dah 5 tahun setengah berlalu.
Tinggal lagi sebulan je aku dan kawan-kawan nak tinggalkan IPDA.
Banyak memori bersama yang dikumpul.
Pahit, manis, masam, tawar semua lengkaplah!

So petang tadi, kami anak didik bawah Jabatan Pendidikan Khas telah mengadakan jamuan kecil khas untuk meraikan para pensyarah yang baaaaaaanyak bertungkus lumus mengajar kami dari zaman tudung selebet sampailah sekarang ni.zaman dah reti guna starch kat tudung.hikhikhik.

Update lain-lain nanti naaaa..takde mase nak berblogging lagi.nanti sementara tunggu posting, insyaallah la..doakanlah aku sihat and boleh berblogging selalu :)

Nak cerita banyak-banyak pun tak boleh sebenarnya nie.rasa sebak.mwahahaha.nah, tengok gambar jela.baiiiiii! XD





















Haaaaaaaa,tak payah nak gatai.budak kelas aku nie muka je baby padahal memasing dah macam-macam status ada.kikikiki :D