Sunday, October 19, 2014

Majlis Meraikan Pensyarah ;)

Petang tadi punya cerita.
Pejam celik pejam celik dah 5 tahun setengah berlalu.
Tinggal lagi sebulan je aku dan kawan-kawan nak tinggalkan IPDA.
Banyak memori bersama yang dikumpul.
Pahit, manis, masam, tawar semua lengkaplah!

So petang tadi, kami anak didik bawah Jabatan Pendidikan Khas telah mengadakan jamuan kecil khas untuk meraikan para pensyarah yang baaaaaaanyak bertungkus lumus mengajar kami dari zaman tudung selebet sampailah sekarang ni.zaman dah reti guna starch kat tudung.hikhikhik.

Update lain-lain nanti naaaa..takde mase nak berblogging lagi.nanti sementara tunggu posting, insyaallah la..doakanlah aku sihat and boleh berblogging selalu :)

Nak cerita banyak-banyak pun tak boleh sebenarnya nie.rasa sebak.mwahahaha.nah, tengok gambar jela.baiiiiii! XD





















Haaaaaaaa,tak payah nak gatai.budak kelas aku nie muka je baby padahal memasing dah macam-macam status ada.kikikiki :D

No comments: