Thursday, June 16, 2016

Kerinduan di bulan mulia.

Assalamualaikum..dah lama tak jenguk belog ni.tah ape khabarnye.kalau kat dunia nyata ni,mau kena serangan astham dengan habuk yang menebal 10inci.hikhik..rindunye nak berblogging macam dulu.merepek meraban meroyan kat sini takde sape nak amik tau.dah banyak perubahan dalam diri ni sejak-sejak dah bergelar guru.alhamdulillah.semoga terus success,cikgu izzati! ;)

Tiba-tiba hari ni rasa nak berblogging.sebab i really miss my hero.arwah ayah.betul lah,dalam banyak-banyak perasaan rindu,rindu pada orang yang telah meninggal dunia adalah rindu yang paling sakit nak tanggung.semoga ayah tenang di sana.

Di bulan mulia ni,saya nak ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan buat semua muslim yang tersinggah di blog ni.semoga semua amalan dan ibadah kita diterima oleh Allah swt.

Okay lah,tak boleh tulis banyak sangat.nanti teremosi.hikss.take care guys!puasa jangan tak puasa!^_^